Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Sunday, June 26, 2011

Empat hari lagi.

Hye pembace blog. Hari nih hari isnin. Tinggal 4 hari jer lagi menjelang pernikahan Cousin aku. Shafrin mahmud bersama tunangan nya Sharmyza Asyikin. Aduhaii. Tak lame lagi kazen aku kahwin. Aku pulak bile? hahha. tak delah. tipu jer ok. hehe. maseh awal lagi untok aku kahwin. nanti dah ade jodoh, cukup budget, aku pulak kahwin. haha. kazen aku kahwin pade hari jumaat nih nanti. 1/7/2011. tp tu nikah jer. sanding pulak hari sabtu 2/7/2011. dieorg sanding dkt Mega hotel Miri. waktu dieorg bersanding kan, aku disuruh menjadi model baju pengantin. wahh! nebes gituu. aku dah try bju yg perlu dipakai aku waktu fesyen show tu. cantek laa! sumpah mmg aku mcm pengantin nanti. hahaha. tp aku tetap pakai tudong tau. WAJIB bg aku! :). invitation wedding card dieorg dah ade kt aku skang nih. aku sempat take picture card tuh. dan aku dah edit khas buat kazen aku tesayang. tak lame lagi die begelar Suami. insyaallah akan begelar jadi Bapa pulak. haha. tue dah dieee. nanti kalau die dh kawin, mungkin die tak selalu pergi ke rumah aku lagi. maklumlah, dah ade isteri, isteri dibawah tanggungjawab die nanti. takde lagi lah gurau sende dgn die nanti. waa! will miss you bg apin! dan aku, aku aku aku tak sabar menanti perkahwinan itu berlangsong.

opss. aku tak tahu lagi aku nk pakai baju ape selepas buat show baju pengantin tu nanti. mseh belom pikirkan baju untok dipakai. bengang la kepala aku nih. sbb tema perkahwinan tuh, keluarga sebelah pengantin perempuan disuruh memakai baju warna putih. serbe putih. manakale sebelah pengantin lelaki pulak, disuruh memakai baju warne hitam. aku mmg la bnyak bju kurung warna etam. tp semuenye dah dipakai waktu pengilan jugak. tak kan lah nak pakai lagi waktu kazen aku kahwin. aku mestilah nampak 'voke' sikit. hahahhaa. pasal baju yang dipakai aku masih belom tahu ok. tak nak fikirkan dulu. sbb aku plan nk beli baru pakai kahwin cousin aku nih nanti. waduhh. tak pe takpe. nanti aku share kt korang invitation wedding card dieorg k? :)






Aku nk ucapkan Selamat Pengantin Baru buat kedue mempelai ini. moga2 korang due berbahagia hingga ke anak cucu yer. jgn gaduh2. jage rumahtangga korang baik2. yg penting, saling mempercayai. ilove both of you!


No comments:

Post a Comment