Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Saturday, December 18, 2010

Abang zul and kak roby wedd-ing

Assalamualaikum.

hari nih aku pengilan kat mega hotel.abang zul kahwin.aku kenal abang zul tu lame dah.die kawan rapat dgn cousin aku.apin.kalau aku dgn family aku pergi melancong ke,msti dieorg yg jage rumah aku.abg zul baik hati.keistimewaan abg zul,die pandai sgt sgt main drum guitar hero.haha.geng dieorg tu ade giler sikit.hahaha.aku kenal dieorg smue.setiap kali aku buat party kt rumah aku,msti dieorg ade.takk miss punyer ok? --'amm.ahh.aku terjumpe dgn yatiek & alel.ahahaha.tak puas puas jumpe malam tadi,siap head banging pulak tu.hari nih,terjumpe lagi dieorg waktu pengilan tadi.so,aku sempat snap snap with yatiek and alel.aku geram betui ar waktu pengilan tadi.nak tahu tak kenape?before makan,aku ade request nk karoeke.punyeee la lame aku tggu turn aku nk nyanyi.MC tu buang mase betul la nk pergi meja ke meja.dh turn aku nyanyi,org balek pulakkk!!tak best ar cmtuh.aha.aku nk nyanyi org ramai.baru bestt!MC tu la punya pasal nih.kacau line aku jer nk nyanyi.aku bwk lagu more than words.actually lagu tu aku nk tujukan utk pengantin.tp pegantin kt pintu utama.alaaaa.potonggg stim betul.dah ar.aku nk share gmba aku tdi oke.hehe.

Me with sista nurul.Mase ni ar aku tggu turn nk nyanyi.

Me,yatiek and alel tom tom.Syg dieorg!

L mean?Ludah amerika.hahaha

me with pengantin and family.

My family.

Abang zul and kak roby.Pasangan mempelai.bagai pinang dibelah 12.aha.

Ok.tu aje ok?tak yah lbeh lbeh.cukup ok?skang aku nk tido kejap.smalam tido pukol 5.bangun pukol 830.skang nk rehat pulak.kiss dulu.haha *muahh.

My speech for abang zul and kak roby: abg zul and kak roby,smoga torg duak bebahagia smpey hayat.good luck molah project lak.aahahaha.and,jgn lupak dtg umh kmk gk id kmk org molah party ok.both of you look so sweet. :)).SELAMAT PENGANTIN BARU~

No comments:

Post a Comment