Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Saturday, December 18, 2010

Hapening Beb.

Haloo. :))


So skang nk cite ape yg terjadi malam nih.aku syok abis ar.gile betui.aku pergi konsert bunkface vs hujan.perrgghh.tu ar baru gempak wey.first aku sampai sane,aku pih jumpe charmaine and yatiek.depan entrance.dieorg tggu aku kt sane.sbb aku ade beli tiket lagi kt dieorg.tp kan tp kan,tak la ramai sgt pergi konsert tu.tiket aku kene tmpt dudok zone C.tp kan,lepas beberape minit camtuh.sape yg dudok di atas tuh,boleh turun ke bawah tauu!aku ape lagi.dgn cepat nye aku bejalan turun ke bawah.depan stage pulak tu.haha.mane tak gile nya aku.tp yg first tu tak best sgt.pembukaan band dr brunai.sebelom hujan naik stage,fulamaaakkk.hujan kt luar pun lebat betui.haha.jengg jenggg.hujan and bunkface begabung.meletupppp indorr.haha.hujan start jer lagu,aku tngok yatiek melompat.aku pun join yatiek.charmaine tak nak join kteorg.entah apesal.hehe.bestt betul la.paling best ar waktu hujan and bunkface bawak lagu situasi.aku lompat dgn yatiek.haha.yatiek dpt ambek mineral water yg sam (bunkface) lontar.haha.sgp die terjatuh demi nk ambek air tu tau.hahaha.lawak betul tngok yatiek time tuh.kesian pulak aku tngok die terjatoh kt bawah.yg paling best la nih.waktu noh (hujan) melompat kt audience,yatiek terus hilang dr pandangan aku.nak tahu kemane die.haaa.tu hakk.pegang kepale noh.hahaha.aku nak gelak la waktu die cakap "pegang palak noh jadi la".hahahahhaha.betul betul lawak la yatiek tuh.bak kate alel.YATIEK CRAZY.hahaha.sbenanye bukan crazy.kteorg ENJOY.very very very enjoy la.hehe.siyuk aku dpt enjoy dgn yatiek.baru jer lastnight aku mimpi kan die.hehe.aku smpt snap picture dgn dieorg.nak tngok?


Me and hubby.

Charmaine, Yatiek, alel and me.Before kteorg msok dlm.

Me and my syg Yatiekk.Tau tak botol air yg die pgg tu?
AHHHH.SAM BAGI!hahaha
no no no.bkn sam bagi.sam tikam kt bawahh.die yg melompat ambek.ahah.

Syg my hubby oyeahh!

With my sibling.Sista deba and sista fiqahh. :))SSc family.

With zul. :)).

Nyway,aku happy sgt sgt mlm nih.dpt hang with yatiek,charmaine alel and lain lain.hopely dpt mcm tuh lagi.now,gotta go.tired sgt.melompat dgn yatiek tadi.hehe.nak tidur dulu.hubby aku dh tidur.good night all. :)).

No comments:

Post a Comment