Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Monday, January 17, 2011

3 month

Oh my gokk.Lame nye aku tak updated blog aku nih.Bosan lah aku nk updated nih.Plus, takde idea lagi.Skang baru nk updated.Hehe.Sorry yer.Hari nih,18/1/2011.Hari nih aku dgn boyfriend aku dah msok 3 bulan dh.Yelah aku tau baru 3 bulan jer kan.Tp,aku kenal die lameeeee betul dah tau.Haaa!Jangan jeles.Aku kenal die waktu die lagi zaman persekolahan.Sbb rumah nenek aku dgn rumah die tak jaoh.Die slalu pergi rumah nenek aku.Dr situ ar aku kenal die.Dan menjadi kawan selame...Berape tahun er?Tak ingat ar.Maybe 3 or 4 years kot aku kenal die.Couple baru jer 3 bulan. :).Takpe ar kan?Syanggg,happy belated 3 month in our relation! I love you sayanggg!Ok tu jer.Eh eh,kenape hujan tak henti henti ar?Dah 4 hari beturut-turut dah hujan turun.Hm.Nk jalan pakai moto pun susah.Tp hari nih,cuace ade baik sikit.Pagi tadi jer hujan.Skang tak lagi dah.Hopely pukol 2 nanti tak hujan.Sbb aku nk pergi hospital.Kawan aku eksiden semalam.Jangan hujan ok.Sporting ar sikit hari.Haha.Smalam aku gadoh dgn boyfriend aku.Actually,aku invite die relek kt rumah aku.Tp mom aku pulak nk pergi klinik bawak syarhan.So,aku takde transpot nk ambik die.Aku cakap ar tak jadik.Die terus marah.Die cakap aku keras kepale.Hm.Die tak paham sebenarnya.Pastuh,kteorg terus gadoh.Ntah ape ape yg ada lam otak nih, keluar dalam text.Gadoh gadoh gadoh,die dtg rumah aku.Pakai mto kawan die.Hmmm.Die nk jmpe aku.Tp dah jumpe,tak jugak cakap.Hmm.Lepas tuh die balek terus.So,aku plan nk pergi kedai jap.Dgn kakak.Jengggg.Tejumpe pulak dgn boyfriend aku waktu aku melimpas taman.Die dgn pusher.Aku tak suke ar die keluar dgn pusher tu.Entah kenape.Maklumlah,pusher kan.Bagi jer dadah.Tu ar pasal.Hmm.Lepas aku tngok dgn mate kepale aku sendiri die keluar dgn pusher tu,aku terus tak nak balek rumah.Aku ronda sorang sorang kt piasau nih.Die marah aku.Die call aku.Tp aku tak jawab.Aku bohong die.Aku cakap aku pergi blvd beli dics.tp tak sbenarnye.die yg emo sgt sgt.die tak benarkan aku keluar sorg.tp aku takde teman.die tuh pulak pa cer?dgn org yg aku tak suke lagi tuh.tak suke suke. aisehh.ape ape pung,aku tetap sayangkan die okeyy?Jgn nk gatai merampas die dr aku pulak.tumbok nantiii. :).

Smalam boyfriend aku call aku.Aku begayut dgn die.die cakap kan,die nk betunang dgn aku.die cakap die dah bagitahu mom die.aii.nebes pulak aku.aku tak tahu ar betul ke tak.sbb die tu peloya.haha.nyway,aku tetap tggu die hantar lamaran kt aku okey.

skang aku layan cte hindustan.Asyik asyik korea jer.skali skala ape salahnye layan hindustan pulak.jomm layan hindustann! :)).

No comments:

Post a Comment