Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Tuesday, January 18, 2011

Dapat kerja.

Ohhh tidakk.happy gila babi aku marek and ritok.mok tauk sebab apa?sebab aku dapat kerja.hahaha.sbenanya bukan aku yg mk kerja ya.grek aku yg mok jd office boy 'Des Optics'.aku teman la grek aku pergi kdey ya mrek.tp kan tp kan,aku eksen la nyk.slaen office boy apa gik ada.cina ya pdh 'Sales Asisstants'.aku pa gik.try jak lah.mun dpt,dpt la.mun sik dpt,sik lah.nasib badan kata org.hahaha.dah ku isik borang interview ya,nya terus interview aku.haha.last last ny mdh "kamu boleh start keja besok".aishh.aku sikmok la alu esok oo.haha.ku pdh la ku mk ari khamis.so cina ya pdh 'OK'.so tmpt aku kerja kt Des Optics bintang mega mall.yuhhu.sik juak ku boring kt rumah.ada juak kerja.hahaha.ok bout my boyfriend tek,nya sikpat coz nya skda lesen.mun ny da lesen.mmg trus dpt mcm aku mrek.sma tmpt keja mekduak.haha.so,nktok boyfriend aku tngah lam process molah lesen mto nya.then nya akan mntk jd office boy kt sia juakk. :).gaji aku sbulan RM700.public holiday 'double pay'.tmsok EPF.pakaian msti smart.auchh!gilaa babi bna.gne mk smart.aiskk.hurm hurmm! what else?ohh ya,lam smggu ada sehari cuti.kaban kaban,jenguk jenguk lah aku ditmpt kerja.hahaha.first time oi aku bekerja.lmk tk neda pernah alu aku bekerja.aku mk ambik experience.tp yg sik best ny lak,aku sorg jk melayu.nok lain cina.yaa boringggggggg. --'but its wokey.janji ada duit.pt bagik mak ku blanja.gaji pertama aku mk bgk mak ku lak.k nya blanja. :)). yeayeaa! esok ku start kerja.nebessss alu aku ey.nyway i try my best.hahahaha.

okennggg.yajak la.hehe.gikk seronok ronok tok ey.hahaha.daaaa. --'

No comments:

Post a Comment