Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Tuesday, January 25, 2011

class make-up with me

marek aku boring gilakk2. entah apa mok buat aku pun siktauk ey so aku tangada dtg idea mk make-up biak. aku tunggah model model aku sekalian syirah and sarah. both of them are really cutee! so aku suroh lh nya duak makey dress nok comey comey kit hehe actually syirah sik suka makey dress. and skirt. leh keranaada geng nya bernama sarah, nya jeles tngok sarah makey dress nya pun mk makey. aku make-up lah nya duak haha. cuteee omg! mmg bnyk peminat dah besar lak yaa. hehe mun dah kecik kecik gik cute pa gik dah besar nak hoo. huhu. aku tukang make-up aku juak tukang ambik gmbaa. mira and kak fina tukang ngato posing syirah and sarah smpey ke taman pesau garden mekrang snap picture. haha bekareh juak lom lamak kkya, HUJANGG turunggg. haha. malas lah aku mnyk cta gik so i got the picture. want tp share with you all ok lets go friends check it out!















haa yalah model aku. model cute and kecikk. hehe. tp kan malam tadikk ada gik model aku. model besar punye. hahahaha. my mom and my aunty. check it out




that is my mom and my aunty. so pretty right? hehe. ok that's all for today. esok mk interview gik goodnight!

No comments:

Post a Comment