Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Monday, March 14, 2011

Oh myy

Bapa lmk dah sik updated blog tok oh? actually, aku baruk tauk emel ng paswerd blog tok bah. lmk tk lupak aku apa emel blog aku tok. tok bok ku ingt. hehe ya pun grek aku mdh emel tok nasib juak nya ingt. aku tok nang ada pelupak kit. maybe kuat makan semut kali haha. 

* ok. about my life gik. nktok aku dah dapt pekerjaan nok bgus. ingt sik dlok aku pnah pdh aku kerja katparkson? Des optics parkson. ingt sik ingt sik? hahah nya bgk masa kt aku 3 bulan utk mencoba. tp kann....... aku just dpt bertahan smpey 3 HARI jak. hahahahahahha. mok ko 3 hari jak dpt tahan keja disia. ya boring keja disia. sakit pinggang. tp kan ada kisah cali lah. aku skda pdh bha aku mok berenti. aku maen lari terusss. pecutt teruss jak aku. haha. eksen gik aku mdh ng manager ku kat sia aku mok g bli tapau. tp kkya sik timbol2 gik aku kkya. hahahahha. 

--' ok nektok aku dapat pekerjaan terbaru gikk. now aku jadi 'TEACHER' at Taski Abim Al-hidayah Miri. bukan senang mok dpt kerja ya wey. sbb msa interview kan, nya test kta sma ada kta pandey ngaji ataupun sik. pandey baca jawi ataupun sikk, pndey bahasa arab ataupun sik. so, leh kerana aku dlok skolah di SK AGAMA. aku tauk la serba sikit bahasa arab and jawi tok. mun jawi nang ku tauk baca la. bahasa arab ku tauk baca p ku sik tauk maksud. hahaha. and lastly, aku dpt kerja disia. start 31.januari.2011. now happy aku dpt kerja yaaaaa. yeshh! skang tok dah masok 2 bulan dah keja disia. subjek nok aku aja, untok tahfiz. aku aja jawi, feqah, surah. aku pdh ng torgla, smenjak ku keja sia kan, aku betudong dah nktok. muka aku btdong AYU ok. haha. bak pdh bpk aku, sik kan org nok btdong sik leh bepesen nak oh. haha. ok pa gik torg mok tauk sal kerja aku? yajakk? ok stakat yajak sal keja aku okehh :)). 

--' ok. 4 hari gik aku ng grek aku 5 bulan. sik berasa juakk oh. aku tauk la stakat 5 bulan yaa fuhh. tp bg aku 5 bulan ya lmk mok harungi ehh. haha pa kahh. lagik 1 hari, coba torg jalan lam sehari yaa. jalan kaki. dakne rasa. haha. dkya la rasa mok mencapey 5 bulan. haaa apa kaa. grek aku pdh nk mun lam sastera ya kenak 0 markah.

--' ABOUT SPM?  BILA GIK MOK KELUA RESULT? BUKAN MAEN PDH 14 RIBULAN. ISKKK! aku sik kesah la result aku terok ka apa ka. janji nktok aku dah dpt pekerjaan nok bgus. ok. yajakkk la dari aku ok? :). next time updated gikk. muahh! 

No comments:

Post a Comment