Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Saturday, June 25, 2011

Seram!

Hye pembaca blog! aku dah tuka lagu blog aku nih. Best tak? romantic tak lagu nih? xoxo :0. name lagu nih, unchained melody. aku dgr lagu nih mase aku tngok maharajalawak final yesterday. lagu nih dibawak oleh kumpulan jambu. aku tak tau selame nih lagu nih wujud. eh, pelek pulak! haha. setelah aku dengar dan dengar, aku jadi suke la pulak dgn lagu nih. mcm romantic jer kan. :). kalau aku dah bosan dengan lagu blog aku nih, aku tuka balek yer. 

Ok, berkenaan topic yg diatas tuh, seremmmm. actually, last week aku dengan aunty aku dengar bunyi tau. bunyi tu macam, alamak. macam mane erk? aku pun tak tau camne nak explain actually. bunyi tu ade la jugak menyeramkan aku. mule mule, aku tak lah dengar. sbb aku sibok jer playing guitar kat dapor with my brother. sedang melayan gitar tuh, aunty aku belari pergi ke dapor bersame anak anak. aku pn shocked la jugak kn. jd aku tanye la ape sebab dieorang belari mcm ketakutan gitu. dieorang terus cakap, ada bunyi dekat tingkap rumah aku. bunyi tu mcm nih ar 'bhhhhooooooooootttttt'. before kejadian tuh, boyfriend aku ade maen bunyi tu. tp dalam YM. mase tuh aku ym dengan die. jd die maen la bende tu. tak tau la pulak ade yg ikut bunyi tu diluar kawasan rumah aku. seram tau kalau korang dgr. after bunyi tu, ade lar 2 3 kali berbunyi. bunyi mcm org marah de jugak. tak pasti la same ade org menakutkan kteorg ataupun dotdotdot.. tak nak sebut ok? :) korang paham2 jer lah k. mase dieorang dgr bunyi tu, waktu tu pukul 12 pagi. after that, kteorang tak tidor sampaaaiiii pagi. sebab ketakutan sgt sgt. kteorg smue bergumpol dekat ruang tamu rumah aku. mak aku siap call lagi kawan2 adik dan abang aku. ketakutan punye pasai la tuu. dha pagi tu, baru kteorg masok bilek dan tidur dengan lena sampaiii petang. haha. tp mak aku tak lah tidur sampai petang. aku dgn kakak aku jer. haha. ok ok ade lagi. few days lepas tuh kan, aku dgn kakak tngok movie korea on dvd. sedang melayan cteeee, ade pulak bunyi org melanggar besi longkang rumah aku kt luar kawasan rumah. aku pun takut lah jugak. tp aku tetap gak stay baring depan tv. kakak aku dah nak cabut lari dahhh. lepas tuh, 10 minutes like that, ade lagi bunyi besi longkang tuh. aku dgn kakak aku terus masok bilek, tv tak ditutup. aircon pun tak tutup. sebab ketakutan. 

keesokan pagi, aku dgn kakak terus pi cte kt mak dan aunty aku. kteorg cakap kteorg dgar bunyi besi longkang macam kene lompat. mom and aunty aku mcm tak percaye jerrr. arrr, malam tuh jugakkk mak aku dan aunty aku dgr bunyi yg same mcm aku dgn kakak aku dgr last night. baru dieorg percaye. 4 hari turut2 tau bunyi tu. aku pun tak tau ape. mak aku dah try call dad aku suroh uztas dtg rumah untok check. ape pulak yg ganggu kami kan. tp ustaz tu busy pulak. sampai skang takde lagi.. so dpt bersabar jer lar buat masa nih, kalau dgr lagi, tpksa la buat tak tau jerr.

kejadian tu berlaku selepas kteorg tengok movie 'Seru'. seram tau. 

No comments:

Post a Comment