Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Friday, June 24, 2011

trang tong tang :

Ok. lame nye aku tak update blog aku nih. hye pembaca blog! :). aku harap korang semua sihat2 belake ye. siape yg sakit tu, cepat2 lah makan ubat sebelom terlambat. hehe :D. ok, first of all, aku nk cakap. hmmm. ape erk? blur pulak! :/. hidup aku sekarang dah berubah. tak mcm dulu lg dah. dulu aku frust kan. yg aku cte tu. pasai ex aku ar. tu la pasal. skang nih, aku dah lebih tenang, aman, ceria, smuee lah. ah? sebab ape? sebab nye, aku dah jumpe teman hidup yg sesuai utk aku. *maybe. insyaallah. aku tak lah terlalu percaye yg die teman hidup aku utk selame2 nye. aku hanye dpt berdoa dan berserah dgn allah jer. jodoh kan ditangan tuhan. :0. ok, aku kenal die lame lah jugak. hehe. dulu aku dgn die kawan jer. maklumlah same skolah. waktu rehat jer, mesti aku pergi makan same dgn die. tp mase tu, aku ade boyfriend, die pulak ade girlfriend. jadi, tak berani lah nk over2 kan. skang nih, baru die digelar milik aku. xoxo :0. nak tahu siape? ar, tu lah AZIM ALWEE. :). syg tau kt die. die caring, loving, understanding. smue lah. perfect bg aku. die tak pernah sampaikan tangan kt aku walaupun waktu bergaduh. ckup ar cte pasal die kehh? tak yah lbeh2 yer. :D.


-- ok ape lagi erk? ar. pembaca blog nak tau tak? aku dgn kakak aku ade kawan baru tau. tp tak penah jumpe. name die fadlee. die cukup friendly! sumpah ar die baik! die caring dgn kawan. hari ini kteorg jumpa org bername fadlee tu. hehe. kt boulevard. pukol 5 petang. aku takde plan ape ape hari nih. sbb azim ade tournament futsal. aku pulak bosan. jadi aku follow kakak aku lah. jumpe kawan kteorg tu. yg bernama fadlee. :D. 


-- nih aku nk cte sikit pembaca blog. dulu kan, ade org yg dengki sgt sgt dekat aku. sampai buat facebook nama aku 'AZRA SIPLIS'. aku tak tau la apesal. aku tak pernah pun kacau hidup org. tu lah aku cakap, org dengki tu. aku sikit pun tak kisah tau. dieorg nk buat ape, buat lah. jnji hidup aku bahagie. haha. :D. die dengki kot aku kiut. haha. ape jenis manusia la mcm tu. takde perikemanusiaan. bosan la ade org mcm tu. nk ganggu hidup org jer. HALLO, ADE KU KESAH? hahaha. aku tak tau sape manusia tu. biar tuhan jer yg balas. aku hanya mampu ketawa tengok die buat macam tu. bak kate boyfriend aku 'org sik profesional'. haha. ok. thanks sayang. coz trust me. i love you bebeh! ok lah pembaca blog. sampai sini jer ok. nanti aku cte lagi lah ape kisah aku ok? blog aku bukan nye best sgt pun. ehe tp ade ku kesah? kalau tak best, korang tak bace kan? haha. ok thanks pembaca blog because sudi membace blog aku nih walaupun tak seberape. :) salam.

No comments:

Post a Comment