Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Thursday, August 2, 2012


Assalammualaikum. :)

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

--' Hye pembaca blog!Lama aku tak updated blog kan?since aku putus cinta dulu,aku dah jarang nak bukak or updated my blog.But now,aku dah mula bukak blog and updated seperti biasa. :) Kalau kau taknak baca,ya udah.Tak payah la baca kalau tak sudi.Aku tak paksa pun. :p

--' Alhamdulillah,aku selesa dengan kehidupan aku sekarang.Family sentiasa ada dengan aku.Tak lupa juga Mr.S aku. :) Aku taknak la story sgt pasal Mr.s aku,nanti pompuan tu baca pulak.hihi.aku taknak pompuan tu tahu kisah kehidupan aku dengan mr.s.Aku tak ingin la benda ni jadi besar.Aku taknak kecoh2 kan.So,hanya tuhan saja tahu kisah aku. :)

--' Berkenaan raya pulak,aku dah beli baju untuk tahun ni.Tahun ni kteorg fmly guna warna HIJAU LUMUT untuk first day raya.Semua family la bukan family aku je.So aku dah dapat warna yg kteorg cadangkan.Korang dah buat biskut ke?Aku BELOM buat la!Satu pun belum.Tahun ni aku takda semangat nak raya la.Tak tahu kenapa.Hmm :( tp aku akan cuba sedaya upaya aku sediakan biskut yg sedap2. :) Lgpun mama cakap belom lg nk buat biskut.Hari tu aku tanya mama bila nak buat biskut.Mama jawab 'belum lagi'.So aku pun 'ohh ok'.tu je la yg aku jwb.Yg penting setiap kali raya,popia mesti ada!almond london,biskut cornflakes.and more la.kalau nak tahu apa lagi yg akan aku buat,raya la rumah aku. :) nanti aku bg alamat rumah aku ey.mesti dtg tauuuu!



ALHAMDULILLAH

Photobucket

1 comment: