Photobucket
 photo 69104_377922142292829_405829486_n_zps8e681862.jpg
Photobucket

Thursday, August 2, 2012

I MISS HER

Assalammualaikum.

BISMILAHIRAHMANIRHIM

--' Hye! :) pembaca blog smua sihat tak? aku sihat je. -.- skrang ni aku ada masalah.yer. MASALAH!kalau aku ada masalah mcm biasa aku mmg akan cri adik aku. MEERA FAZIRA.adik aku la slalu dgr masalah aku.skrg dia takde.dia blajar kt negeri sembilan.aku rindu dia sgt.aku hanya dpt berhubung dgn dia melalui handphone.tak pun,facebook.hmm.sdeh aku dia takde skrg ni.seriously aku rindu dia!aku perlukan dia!i need my sister! :( angahh, along rinduu angahh! balit cepattt!

--' aku dgn adik aku mmg terlalu rapat.ramai kawan2 dlm fb kdang2 terharu dgn keakraban antara aku dgn adik aku. 
mcm dlm picture kt atas tu.hihihi :Dada org ckp mcm twin. tp bukan twin ok! :) 

OK. ada macam twin ke?takde kan?
adik bradik jer, bukan twin pun.



I MISS YOU NUR AMIRAH FAZIRA BINTI JASMI!

No comments:

Post a Comment